NO-niebo_jas
Tytan
scianka_3w_jas

 

e-Klient -to  użyteczne  informacje przez Internet

Nowoczesna forma kontaktu z klientem 24h/dobę.

Powiązanie z bazą  ZBYT WODY - zużycia / należności / salda.

Z przyjemnością informujemy Państwa, że już ponad rok   doświadczeń i pracy tego rozwiązania utwierdzają o dużej i oczekiwanej przydatności.

Państwa klientci doceniają dostęp do danych takich jak należności, salda i odczyty wodomierzy -  gromadzonych w bazach ZBYT WODY.  Łączność z informacjami  jest  możliwa przez INTERNET  24 godziny na dobę/ 7 dni w tygodniu / 365 dni w roku,    wprost z serwisu www ( strony Internetowej) Państwa firmy   - funkcja e-Klient.

Podstawowe funkcje:

  • Klient otwiera w Internecie okno logowania i podaje swoje unikalne identyfikatory.
    • najprościej umieszcza się na Państwa stronie  Internetowej www graficzny link  logowania z dostępem do funkcji eKlient.
  • Dane dostępne dla odbiorców (zużycia oraz należności ) są gromadzone w  oddzielnej, odseparowanej  bazie danych   na serverze INTERNETOWYM SQL .
  • Zakład Wodociągów przekazuje okresowo z systemu ZBYT WODY wycinek  danych na  odrębny, wydzielony  serwer SQL w Internecie. ( nowa funkcja w ZBYT WODY )
  • Klient po zalogowaniu widzi tylko swe dane wcześniej przekazane ze ZBYTU
  • Dane są aktualne na dzień ich przekazania ze ZBYTU - jest to oddzielna baza.
  • Rozwiązanie zdecydowanie ułatwia  windykację i zmniejsza pracochłonność związaną z wyjaśnieniami zobowiązań  klientów.
  • Klienci sami sobie sprawdzają zobowiązania  i zużycia z pominięciem BOK
  • Zdecydowane odciążenie Biura Obsługi Klienta.

Bezpieczeństwo baz ZBYT

  • Odbiorca wody logując się do serwisu e-Klient, nie ma dostępu do roboczych baz danych programu ZBYT WODY, udostepnia się mu tylko wycinek jego danych na osobnym, odseparowanym serwerze SQL poza strukturą firmy.

Wymagania ze strony Zakładu Wodociągowego:

  • Uruchomienie odpowiednich funkcjonalności w ZBYT  (aktualna wersja + moduł eKlient)  oraz  w Internecie ( całość usługi realizuje TYTAN )  
  • Poinformowanie klientów o możliwości dostępu do danych przez internet  np. na stopkach  rachunków, na własnej stronie WWW,  w prasie lokalnej.

 

Całość rozwiązania oparta jest o nowoczesne, dedykowane  mechanizmy i technologie internetowe. Firma nasza zapewnia pełne uruchomienie rozwiązania ze wszystkimi niezbędnymi składnikami. Czas uruchomienia od decyzji   tylko  4 dni !!

Gorąco zachęcamy do wdrożenia nowej funkcjonalności i  uruchomienia  tego serwisu dla również dla Państwa  klientów

Chcesz zobaczyć jak to działa ?  - kliknij na  graficzny przycisk poniżej ...

Do testowego logowania klienta podaj kod płatnika  111 i numer wodomierza  222

 

logo_wodom7b

 

Funkcjonalność ta zbiera bardzo pozytywne recenzje z wielu  zakładów

wodociągowych w Polsce.

 

Projekt i Wykonanie TYTAN      ver.ds 15_07_28,  Ostatnia modyfikacja:13 września 2016  Generowano:13 września 2016  Platforma:Microsoft Windows  Ilość stron:86

Wszelkie uwagi odnośnie tej strony należy kierować na adres:

 

Wszystkie nazwy handlowe i towarów występujące na tej stronie są znakami towarowymi zastrzeżonymi lub nazwami zastrzeżonymi odpowiednich firm odnośnych właścicieli i zostały zamieszczone wyłącznie celem identyfikacji.